Regulamin sklepu internetowego

§ 1
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu internetowego, a w szczególności dokonywania zakupów i składania Zamówień. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego zgodnie z postanowieniami niniejszego artykułu, przepisami prawa i dobrymi obyczajami.
  2. Regulamin jest udostępniony Klientowi nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej w formie, która umożliwia pozyskiwanie, odtwarzanie i utrwalanie Regulaminu za pomocą Systemu informatycznego, którym posługuje się Klient Sklepu internetowego.
  3. Warunkiem korzystania z Usług jest akceptacja Regulaminu.
  4. Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.
  5. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

§ 2
Definicje

  1. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
    1. Usługodawca/Sprzedawca/Właściciel Sklepu internetowego/Administrator Danych Osobowych:
      Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Ochrona Danych RODO” Magdalena Anna Bernacka wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP …. , REGON ….
    2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem www.ochronadanychrodo.pl. Udostępniający opisy oraz inne oferty Usługodawcy umożliwiający składanie elektronicznych Zamówień na Produkty.
    3. Kontakt ze Sklepem Internetowym

      Adres Sprzedawcy: 60-853 Poznań, ul. Poznańska 62 m. 60. Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@ochronadanych-rodo.pl Numer telefonu Sprzedawcy: 697 523 735 Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 95 2340 0009 8100 4030 0000 4153
      Klient może się kontaktować ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów podanych w niniejszym paragrafie.

    4. Produkty – Treści cyfrowe w formie wzorów i dokumentów, dostępne na stronie Sklepu internetowego, będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    5. Dostawa – przesłanie przez Usługodawcę Klientowi przy pomocy systemu teleinformatycznego Towaru określonego w Zamówieniu, stanowiące o wykonaniu świadczenia Sprzedawcy w zakresie wydania przedmiotu Zamówienia i Umowy sprzedaży.
    6. Świadczenie usług drogą elektroniczną – udostępnianie drogą elektroniczną usługi w postaci dostępu do Zasobów.
    7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość przez Klienta ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego w trybie i na warunkach określonych w Regulaminie uzupełnionych o treść oferty i Zamówienia, które dochodzi do skutku bez formy pisemnej w wyniku złożenia Zamówienia przez Klienta.
    8. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
    10. Użytkownik – Klient, który w jakikolwiek sposób korzysta ze strony internetowej Sklepu internetowego lub Bazy.
    11. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w Sklepie internetowym.
    12. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    13. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    14. Baza – baza danych z Produktami (dokumenty, e-publikacje, szablony, wzory) poświęcona problematyce ochrony danych osobowych, udostępniona pod adresem internetowym w skazanym w opisie produktu lub usługi w Sklepie internetowym. Zasoby udostępnione są jako darmowe lub pełnopłatne, a także jako oferty specjalne. Zasady udostępnienia, zawartość, ceny czy promocje itp., zostały szczegółowo opisane na stronach Sklepu internetowego.
    15. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu, będący regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 3
Wymagania techniczne i zastrzeżenia

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania Asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet,
    2. poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa,
    3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    4. włączona obsługa plików cookies i Java Script,
    5. aplikacja pozwalająca na prawidłowe otwieranie plików pdf.
  2. Każda przeglądarka internetowa umożliwia Klientom konfigurację ustawień odpowiedzialnych za zarządzanie plikami cookies. Szczegóły na temat konfiguracji ustawień przeglądarki można znaleźć w pomocy przeglądarki internetowej lub na stronie internetowej producenta przeglądarki.
  3. Usługodawca zapewnia bezpieczeństwo transmisji przekazywanych danych w Sklepie poprzez stosowanie szyfrowanego przekazu danych opartego na protokole SSL.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerw technicznych w celu wykonania prac modernizacyjnych lub przeglądów konserwacyjnych urządzeń odpowiedzialnych za dostarczanie informacji zawartych w zasobach, trwających nie dłużej niż 1% czasu całkowitej liczby godzin w danym miesiącu.

§4
Postanowienia ogólne

  1. Produkt stanowi treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. (Dz.U. z 2019 r., poz. 134 ze zm.).
  2. Odczytanie Dokumentu możliwe jest po pobraniu pliku publikacji, klikając na aktywny link w korespondencji przesłanej na podany w Zamówieniu adres e-mail. Pobrany plik należy zapisać na urządzeniu (zarówno na komputerze, jak i na urządzeniu przenośnym). Urządzenia muszą spełniać wymagania techniczne narzucone przez zainstalowane oprogramowanie.
  3. Każdy Produkt jest dostępny w formacie PDF, a jedynie wybrane mają dodatkowy format DOCX lub XLSX. Odczyt formatów, wymienionych w zdaniu poprzedzającym, wymaga zainstalowania oprogramowania przeznaczonego do ich odczytu.
  4. Jeśli charakter Produktu (Dokument/Wzór) tego wymaga, Klient ma możliwość jego edycji i dostosowania do własnych potrzeb.
  5. Wzory mogą być używane, utrwalane i wprowadzane do pamięci serwera lub stacji roboczej stanowiącej składniki działalności gospodarczej lub zawodowej Klienta, dla której zostały one nabyte.
  6. Klient może sporządzić drukowane kopie Dokumentów/Wzorów w liczbie egzemplarzy niezbędnej do zapewnienia zgodności z przepisami RODO.
  7. Pobrany Produkt powinien zostać niezwłocznie zarchiwizowany przez Klienta. Usługodawca zastrzega, że nie gwarantuje archiwizacji Produktu po jego udostępnieniu Klientowi.
  8. Usługodawca nie zapewnia Klientowi pomocy prawnej w zakresie wprowadzenia zmian w dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych, nie udziela również wsparcia przy jej wypełnianiu. Klient może otrzymać pomoc Usługodawcy w tym zakresie w ramach odrębnej Umowy i na warunkach ustalonych indywidualnie z Usługodawcą.

§ 5
Nawiązanie i rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną jest zawierana między Klientem a Usługodawcą z chwilą złożenia Zamówienia, w którym Klient wskazuje adres e-mail.
  2. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez wypowiedzenie w każdym czasie i bez podania przyczyny.
  3. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dokonywane jest pocztą elektroniczną na adres e-mail drugiej strony.

§ 6
Zasady składania Zamówienia

  1. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania konta. Składanie zamówień przez Klienta możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  2. W Zamówieniu Klient podaje takie dane jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, a w przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej: firmę (nazwę) siedzibę, adres siedziby lub miejsca prowadzenia działalności gospodarczej, NIP, numer telefonu i adres e-mail.
  3. W celu złożenia Zamówienia należy wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Zamów”. Następnie wypełnić Formularz Zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu e-mail, na który ma nastąpić dostawa Produktu. Po kliknięciu na przycisk „Kupuję i płacę” należy opłacić Zamówienie, a po zaksięgowaniu płatności, zakupione produkty Klient znajdzie na swojej skrzynce mailowej wraz z potwierdzeniem Zamówienia.

§ 7
Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą Formularza w sklepie internetowym Usługodawcy zgodnie z § 6 (Zasady składania zamówień) Regulaminu.
  2. Po złożeniu zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Klientowi stosownej informacji e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenie Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej informacji e-mail zostaje zawarta umowa Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą Klient zobowiązany jest dokonać płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane.
  4. Z chwilą skutecznego dokonania płatności, między Klientem, a Usługodawcą zawarta zostaje umowa o dostarczanie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Klienta Produktu, a Klientowi zostaje wyświetlona strona z potwierdzeniem zakupu.
  5. Zakupiony przez Klienta Produkt dostępny jest do pobrania bezpośrednio ze strony z potwierdzeniem zakupu, o której mowa w ust. 4 powyżej oraz do Klienta wysyłana jest automatyczna wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na pobranie zakupionego Produktu.

§ 8
Płatności

  1. Wszystkie ceny Produktów w ofercie Sklepu wyrażone są w złotych polskich. Podane ceny są cenami netto(nie zawiera podatku VAT), chyba, że wyraźnie wskazano, że podana przy danym Produkcie cena jest ceną brutto.
  2. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena wiąże zarówno Klienta jak i Usługodawcę.
  3. Jedyną dostępną metodą płatności jest zapłata z góry za pomocą płatności elektronicznych.
  4. Do każdego opłaconego Zamówienia wystawiana jest faktura.
  5. W przypadku wystawienia faktury, Klient upoważnia Usługodawcę do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.
  6. Klient akceptuje otrzymywanie faktur VAT w formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
  7. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
    1. przelew bankowy, na konto Usługodawcy nr 95 2340 0009 8100 4030 0000 4153 prowadzone przez BNP Paribas w Warszawie S.A.
  8. Usługodawca może udostępnić Klientowi kod rabatowy służący do zmniejszenia ceny za Produkt. Szczegółowe warunki jego realizacji zostaną przekazane Klientowi wraz z Kodem Rabatowym.

§ 9
Odstąpienie od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej z Usługodawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
  3. Klient będący Konsumentem oświadcza, że jeżeli w toku zakupu Produktu wyrazi zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci wybranego Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy traci prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą.
  4. Bieg terminu określonego w ust. 1 biegnie od dnia zawarcia umowy, a w przypadku gdy na Usługodawcy spoczywa obowiązek dostarczenia rzeczy – od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta.
  5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy. Dane kontaktowe zostały wskazane w § 2 ust. 1 pkt c Regulaminu. Oświadczenie można również złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

§ 10
Reklamacje

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, jeśli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone przepisami prawa, a w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
  2. Usługodawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Usługodawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym. Jeśli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  4. Klient może składać reklamacje dotyczące zakupionego Materiału lub samego procesu zakupowego określonego w § 6 Regulaminu.
  5. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie Klienta w terminie 3 dni od doręczenia do uzupełnienia danych pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  6. Usługodawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

§ 11
Licencja

  1. Majątkowe prawa autorskie do treści Produktów należą do Usługodawcy. Prawa autorskie korzystają z ochrony przewidzianej ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. – o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1191 ze zm.).
  2. Korzystanie przez Klienta z Produktu stanowiącego utwór w rozumieniu Prawa Autorskiego możliwe jest dla własnego użytku Klienta, w zakresie określonym niniejszym Regulaminem oraz przepisami Prawa Autorskiego. Usługodawca udziela Klientowi licencji na potrzeby własne, która nie obejmuje swoim zakresem najmu, użyczenia lub innych umów dotyczących korzystania z Produktów z osobami trzecimi bądź też nabywania Produktów w celu ich dalszej odsprzedaży.
  3. Z chwilą dokonania płatności Klientowi zostaje udzielona nieodpłatna licencja niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna, w tym bez prawa sublicencji. Licencja, o której mowa w zdaniu poprzedzającym udzielona zostaje bez ograniczeń terytorialnych i czasowych.
  4. Klient ma prawo korzystać z Produktów wyłącznie do obsługi własnej działalności gospodarczej lub zawodowej w szczególności do stworzenia dokumentacji ochrony danych osobowych w swoim przedsiębiorstwie lub prowadzonej działalności gospodarczej. Zakazane jest też dalsze udostępnianie Wzorów, chyba że co innego wynika z odrębnej umowy z Usługodawcą.
  5. Klient ma prawo korzystać z Produktów, jako bazy do sporządzania dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych, przy czym takie korzystanie polegać może na dostosowaniu treści Dokumentów/Wzorów do potrzeb konkretnego Klienta. W razie wątpliwości co do tego, czy korzystanie będzie zgodne z warunkami, Klient winien zwrócić się do Usługodawcy z prośbą o zgodę na takie korzystanie.

§ 12
Odpowiedzialność Usługodawcy

  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Usługodawca nie ponosi w szczególności odpowiedzialności za skutki wynikłe z:
    1. niedostosowania się Klienta do wymogów technicznych niezbędnych do współpracy z Systemem, którym Usługodawca się posługuje (§ 3 Regulaminu),
    2. awarii sprzętu lub oprogramowania, które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Usług,
    3. oznaczenia wiadomości od Usługodawcy do Klienta lub od Klienta do Usługodawcy jako Spam.
  3. Usługodawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży.
  4. W przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi Konsumentami, Usługodawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego Konsumentem.
  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. szkody wyrządzone osobom trzecim powstałe w wyniku korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego w sposób sprzeczny z przepisami prawa,
    2. szkody wyrządzone nieumyślnie Klientom niebędącym Konsumentami.

§ 13
Odpowiedzialność Ochrony Danych RODO

  1. Treści zawarte w Produktach oferowanych przez Usługodawcę nie stanowią opinii prawnych, urzędowych interpretacji przepisów ani innego oficjalnego stanowiska organów państwowych i nie mogą zastępować materiałów urzędowych, których treść określają obowiązujące przepisy prawa.
  2. Ocena, czy Produkty stworzone przez Usługodawcę są adekwatne należy do Klienta. Dostosowanie treści Produktu do własnych potrzeb powinno zostać dokonane przez Klienta i to Klient ponosi ryzyko posługiwania się dostosowanym Produktem. Tym samym Usługodawca oświadcza, że treści Produktów nie będą dostosowane do działalności Klienta.
  3. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki zastosowania Produktów (Dokumentów i wzorów) oraz korzystania z nich. Klient przyjmuje do wiadomości, że zakupione egzemplarze Dokumentów i wzorów są jedynie szablonami, wzorami i nie mogą być w żadnym przypadku traktowane jako kompletne i spełniające wymogi właściwych przepisów lub praktyki. Wymagają one dostosowania do realiów konkretnego przypadku i indywidualnego stanu faktycznego. Usługodawca nie gwarantuje przystosowania Dokumentu i wzoru do danego stanu faktycznego. Mogą być konieczne różne modyfikacje i zmiany. Wyłącznie odpowiedzialnym za należyte korzystanie z Dokumentu i wzoru jest Klient. W związku z tym Dokumenty i wzory mają charakter jedynie informacyjny i nie mogą być traktowane jako jakakolwiek forma porady prawnej lub porada z zakresu ochrony danych osobowych. Usługodawca nie zapewnia kompletności dokumentacji, co może oznaczać, że nawet jeśli Klient zakupi wszystkie Dokumenty i wzory to może zaistnieć konieczność sporządzenia dodatkowych dokumentów. Usługodawca nie zapewnia, że Dokumenty i wzory będą w danej sytuacji przydatne dla Klienta i mogą okazać się zbędne, za co Usługodawca nie odpowiada. Usługodawca nie gwarantuje, że Dokumenty i wzory będą odpowiadać wymaganiom Klienta.
  4. Wadą prawną, w rozumieniu postanowień niniejszego Regulaminu, jest każda niezgodność treści dostarczonej przez Usługodawcę, na podstawie której wykreowano Dokument, z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. Jeśli szkoda powstała z wyłącznej winy Usługodawcy oraz istniejąca na dzień wykreowania Dokumentu, która wywołała bezpośrednią szkodę po stronie Klienta, stwierdzoną prawomocnym orzeczeniem sądowym lub ostateczną decyzją administracyjną, pod warunkiem zgłoszenia tej szkody Usługodawcy w terminie 1 roku od otrzymania zamówionego Dokumentu.
  5. Odpowiedzialność Usługodawcy względem Klienta z tytułu wszelkich szkód związanych z zakupem Produktów ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia otrzymanego przez Usługodawcę z tytułu zakupu Produktu, zaś w innym zakresie niż wada prawna odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest wyłącznie do winy umyślnej i obejmuje tylko i wyłącznie stratę rzeczywistą i nie obejmuje utraconych korzyści ani szkody tylko ekonomicznej.
  6. Usługodawca nie jest zobowiązany do nadsyłania jakichkolwiek aktualizacji Produktów ani informowania Klienta o ich dezaktualizacji lub zmianach w przepisach prawnych lub w praktyce stosowania prawa. Usługodawca nie jest także zobowiązany do dostarczenia Klientowi treści Dokumentu i wzoru, jeśli ulegnie on zmianie. Udostępnienie Klientowi nowych Dokumentów i wzorów lub zaktualizowanych wersji Produktów wymaga zawarcia odrębnej umowy ich zakupu.
  7. Usługodawca nie jest zobowiązany do przeszkolenia Klienta w zakresie RODO ani do udzielenia jakichkolwiek wyjaśnień dotyczących treści Produktów, korzystania z nich, objaśnienia treści przepisów prawnych, objaśnienia zawartych w treści dokumentów formuł, zdań i zwrotów.

§ 14
Dane osobowe i polityka cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej pod adresem:
http://ochronadanychrodo.pl/polityka prywatności.

§ 15
Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawieranych przez Usługodawcę z Klientami umów sprzedaży.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązuje przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i ustawy o ochronie danych osobowych.
  3. Ewentualne spory między Usługodawcą a Klientem niebędącym Konsumentem, które mogą wyniknąć z niniejszego Regulaminu strony będą starały się rozstrzygnąć polubownie. Usługodawca informuje także o możliwości rozstrzygania sporów przed stałymi sądami polubownymi sądami konsumenckimi działającymi przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobu płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 – dniowym wyprzedzeniem.
  5. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 6 kwietnia 2020 r.